Kodulehe otsingumootorile optimeerimine tähendab erinevaid tegevusi, mis aitavad Teie veebilehe positsiooni otsingutulemustes tõsta.
Otsingumootorite peamine eesmärk on parandada otsingutulemuste kvaliteeti. Mida kvaliteetsemat sisu teie veebilehel pakutakse, seda kõrgemalt otsingumootorite algoritm Teie veebilehte hindab. SEO eesmärk on otsingumootorite mõistmine ja selle läbi otsingumootoritele sobiva kvaliteetse sisuga jõudmine otsingutulemuste esimestele lehtedele. That’s a progressive jackpot and more wins are waiting for you! Sign up for a Mega888 casino account now and start earning!
Internet on väga suure konkurentsiga turg ja seal ellujäämiseks on elutähtis kaasas käia SEO trendidega, eriti Google’i uuendustega just Euroopas. Arvestage sellega, et 61% kõigist internetikasutajatest otsib toodete kohta infot läbi otsingumootorite ja ainult 10% inimestest vaatavad otsingutulemuste lehte, mis paiknevad pärast kolmandat lehekülge.
Otsingumootoritele optimeerimine jaguneb kaheks:
1. Lehesisene optimeerimine- nii nagu lehe, nii ka maja väärtuse juures on oluline see, et peamised süsteemid töötaks (elekter, torustik, küttesüsteem jne)- need on SEO lehesisesed faktorid. Kes tahaks elada majas, milles puudub torustik? Nii ei väärtusta Google ka lehekülge, milles on puudulik lehesisene struktuur ning otsingumootorite robotid ei pääse sinu pakutud sisuni.
2. Leheväline optimeerimine- Maja ja ka lehe peamise väärtuse määrab aga tema välimus, asukoht ja rajoon, need on SEO välised faktorid. Suurepärases naabruskond annab maja väärtusele märkimisväärselt juurde. Nii annab leheküljele väärtusele juurde ka suurepärane linkide naabruskond ehk kes sinu lehele lingivad ja kellele sina lingid. Näiteks ministeeriumite lehtedelt tulevad lingid annaks Google’ile kohe märku, et autoriteetsetelt lehtedelt tulevad sinu leheküljele lingid, järelikult oled sa millegi poolest tähelepanuväärne, omades nii tugevaid linginaabreid. See omakord tõstab sinu lehekülje väärtust Google’i silmis ja sellega tõuseb ka positsioon.
Optimeerimine on piiramatute võimalustega ja väiksed ettevõtted suudavad eduka SEO abil edestada endast märksa suuremaid ettevõtteid või väiksemate investeeringute abil laieneda uutele turgudele või laiendada oma haaret teistes valdkondades. Optimeerimise riskid ja kulud on palju väiksemad kui tavareklaamis.Otsingumootorite abil jõuad sa palju laiema kasutajaskonnani, kes ei kasuta sinu poolt senimaani kasutatud turunduskanaleid. Kõik inimesed ei vaata näiteks telekat või ei kuula raadiot. SEO üks suuremaid kasusid on samuti see, et sa saad tõsta oma brändi teadlikust ja usaldusväärsust, märkimisväärselt oma tegevusvaldkonnas.
WWW kujul aadressi meelde jätmine on raske ning tihtipeale tüütu ja tõusvaks trendiks on ettevõtte otsimisel kasutada otsingumootorite abi. Optimeerimata lehed aga ei tule esile üldistes otsingutulemustes ja tihtipeale võidakse nii leida hoopis sinu konkurent.
1. Tõstab bränditeadlikkust ning suurendab usaldust kuna inimesed usaldavad eespool asuvaid tulemusi rohkem, sest järelikult on see koht ära teenitud;
2. Suurendab veebilehe külastajate/potensiaalsete klientide arvu tihti mitmekordselt erinevate märksõnadega;
3. Püsivad ja pikaajalised tulemused- olles korra ära optimeerinud jäävad alles teile lingid, sisu märksõnad ning neid on kõiki võimalik kasutada järgmiste lehtede juures ning külastajate arvu ainult tõsta;
4. Sihipärasem külastajate juhtimine kodulehele- nt mis kasu Teil on suurest külastajate arvust, kui nad ostu/soovitud tegevusi ei soorita, vaid lihtsalt otsivad infot;
5. Võimalus viia oma toode kliendini ilma pealetükkiva müügiprotsessita- keegi ei taha, et talle midagi müüakse, vaid kõik tahavad ise osta, see hoiab kokku müügi- ja turunduskulusid;
6. Konkurentidelt külastajate ülevõtmine- kui Te asute konkurendist tulemustes eespool, siis külastajad suure tõenäosusega tutvuvad enne Teie poolt pakutavaga, kui konkurendi omaga, kes asub tagapool;
7. Tulemused on mõõdetavad- erinevalt nt välireklaamist on optimeerimise puhul võimalik fikseerida algseis, märksõnade positsioon (ning kuidas see muutub) ning seejärel mõõta palju külastatavus suureneb/ mis kanaleid pidi ning kui palju suurenesid müüginumbrid.
8. Kõrge investeerimise tasuvus (ROI) – nagu eespool toodud näitest näha võib, siis naturaalsetes tulemustes asumine võib käivet suurendada mitmekordselt ning selleks tehtud kulutused on kindlasti väiksemad.
Otsingumootorite jaoks optimeerimine aitab tuua sinu leheküljele paremini sihitud külalisi. Inimesed otsivad tavaliselt spetsiifilist informatsiooni. Seega ei ole SEO ainult külastajate arvu tõstmine, SEO on sihitud ja potentsiaalsete külastajate arvu tõstmine. Vähesed inimesed vaatavad kaugemale teisest otsingutulemuste lehest, seega ei ole tähtis ainult otsingutulemustes olemine vaid just kõrgetel positsioonidel olemine ja SEO muudab sinu lehekülje palju atraktiivsemaks otsingumootorite jaoks. Kõik otsingumootori kasutajad teevad seda teatud eesmärgiga. On selleks siis see, et leida informatsiooni, osta, mõista mõnda probleemi või hoopis kuni õpetuste otsimiseni välja. Meie aitame neid eesmärke mõista ja tuua Teie lehele Teie soovitud eesmärkidega otsingumootorite kasutajaid. Vastavalt sellele aitame ka Teie veebilehe üles ehitada
Faktid SEO-st